CONCURS DE CASTELLS 2012

  • DAMM
  • BASF
  • MOVISTAR
  • REPSOL
  • DIPUTACIÓ DE TARRAGONA/TARRACO ARENA PLAÇA
  • GENERALITAT DE CATALUNYA. (CULTURA)
  • TV3
  • TAC 12/XARXA DE TELEVISIONS LOCALS
  • TARRAGONA RÀDIO

Notícies

Les entrades del Concurs, a la venda el dilluns 20 de setembre

Dilluns, 13 de Setembre del 2010

Les entrades es podran adquirir a través del servei d'entrades de Caixa Laietana, del Teatre Metropol i de les 14 colles participants


El dilluns 20 de setembre, a partir de les 12 h, el públic podrà adquirir localitats de dues formes diferents:

  • Per internet, a través del sistema de venda d’entrades de Caixa Laietana, www.serveientrades.cat. Totes les localitats a la venda a través d’aquest sistema seran numerades i el públic podrà escollir en quina zona de la plaça es vol ubicar.
  • Presencialment, a través de les taquilles del Teatre Metropol de Tarragona. Aquestes localitats no seran numerades i correspondran al segon pis de la Tàrraco Arena Plaça.

Les localitats mantenen el mateix preu que en l’anterior edició del Concurs, 4 euros. No obstant això, les entrades adquirides a través del sistema d’entrades de Caixa Laietana tenen un recàrrec d’1 € en concepte de despeses de gestió.

Cada persona podrà adquirir un màxim de 4 localitats. Els infants hauran d’adquirir una localitat a partir dels 2 anys.

Inicialment, el comitè executiu del Concurs de Castells va decidir assignar 2.000 entrades a la venda a les colles. Atès que la demanda per part de les colles és més elevada de la prevista inicialment, finalment les entrades a disposició de les colles seran 3.000, que es repartiran de la manera següent:

  • 375 per a les 4 colles del grup A
  • 225 per a les 4 colles del grup B
  • 100 per a les 6 colles del grup C

Les 3.000 entrades restants són les que es vendran al Teatre Metropol (1.000 localitats) i a través del web www.serveientrades.cat (2.000 localitats).

Amb aquesta nova proporció del repartiment de les entrades, s’afavoreix la proximitat de les aficions amb les seves respectives colles. El comitè executiu del Concurs creu que aquest model de repartiment també s’apropa als de grans esdeveniments esportius en què les aficions dels equips participants copen gran part de les entrades.

FacebookFacebook