El XXVIIIè Concurs de Castells comptarà amb un concurs a les xarxes socials Twitter i Instagram, amb la col·laboració del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona. L’objectiu és recollir les millors fotografies i vídeos de les tres jornades dels tres esdeveniments que se celebraran a Torredembarra, el 25 de setembre; i a la Tarraco Arena (Tarragona) el dissabte 1 i el diumenge 2 d’octubre, amb l’etiqueta #EmocióConcurs. El concurs, que es dirigeix tant al públic assistent com als castellers i castelleres, començarà el diumenge 25 de setembre i acabarà el diumenge 2 d’octubre, i es monitoritzarà a través de l’esmentada etiqueta #EmocióConcurs.
A continuació podeu consultar les bases del concurs.
PRIMERA. ORGANITZADOR I OBJECTIU
El XXVIIIè Concurs de Castells organitza un concurs de fotografies i vídeos a xarxes socials en el marc de les tres jornades dels esdeveniments que se celebraran a Torredembarra, el 25 de setembre; i a la Tarraco Arena (Tarragona) el dissabte 1 i diumenge 2 d’octubre.
El concurs s’inicia el mateix 25 de setembre a les 9 h amb una durada de 7 dies fins al 6 d’octubre a les 23.59 h.
Aquest concurs de fotografies i vídeos a xarxes socials compta amb la col·laboració del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona.
Amb l’objectiu de reflectir, a través de la mirada personal dels assistents, les emocions que genera l’espectacle casteller més gran del món, que torna amb més emoció que mai, tant entre el públic com entre els castellers, grallers i qualsevol persona que hi estigui implicada. El Concurs de Castells busca fotografies i vídeos que reflexin la particular emoció, sentiments, il·lusió de viure i gaudir d’aquest retrobament de les colles al Concurs, després de 4 anys.
SEGONA. FORMA DE PARTICIPACIÓ
Pot participar en el concurs qualsevol persona física, major de divuit anys, que compleixi les següents condicions:
* El jurat es reserva el dret de desqualificar les imatges que siguin ofensives cap al Concurs, les colles castelleres o les persones que hi prenen part.
TERCERA. CALENDARI DEL CONCURS
El concurs està disponible des de les 9 h del diumenge 25 de setembre fins a les 23.59 h del diumenge 2 d’octubre i entren en concurs aquelles fotografies i vídeos a Twitter, i fotografies a Instagram en format publicació publicades entre aquests terminis.
QUARTA CONCURS A TWITTER
El concurs a Twitter estarà enfocat a guardonar les millors piulades que incorporin imatges i/o vídeos amb l’etiqueta #EmocióConcurs. Hi haurà tres premis per a les tres piulades amb més m’agrada. Els tres perfils de les piulades amb més m’agrada han de ser els autors materials de la imatge o del vídeo.
CINQUENA. CONCURS A INSTAGRAM
El concurs a Instagram només serà de fotografies i repartirà sis premis. I es realitzarà de la següent manera:
Tres premis seran per a les tres imatges amb l’etiqueta #EmocióConcurs que tinguin més m’agrada.
I els altres tres premis els decidirà un jurat format pels codirectors del Concurs de Castells, Xavier Gonzàlez i Ester Roca; el director de Comunicació del Concurs, Ivan Rodon; la tècnica del Concurs de Castells, Sílvia Ferreres; els responsables de premsa del Concurs, Maria Ardit i Arnau Curto; i el fotògraf oficial del Concurs, David Oliete.
El veredicte del jurat és inapel·lable.
SISENA. PREMIS
Instagram: Premi jurat a les 3 fotos selecionades
Premi 1: Una nit d’allotjament a l’apartament turístic de la Casa Cervantes a convenir amb el propietari del mateix i una entrada doble per fer una visita guiada amb Itinere.
Premi 2: Una sortida en barca i dinar per a dues persones a bord del Tarragona blau a convenir amb el responsable del servei.
Premi 3: Una visita per a dues persones al celler Mas Vicenç, de la Ruta del Vi de la DO Tarragona a convenir amb els responsables del celler.
Instagram: Premi públic a les 3 fotos amb més m'agrada
Premi 1: Una nit d’allotjament a l’apartament turístic Reial 1 a convenir amb el propietari del mateix i una entrada doble per fer una visita guiada amb Itinere.
Premi 2: Un dinar per a 2 persones al restaurant El Terrat, de Tarragona.
Premi 3: Una visita per a dues persones al celler Vives Ambrós, de la Ruta del Vi de la DO Tarragona, a convenir amb els responsables del celler.
Twitter: Premi a les 3 fotos/vídeos amb més m’agrada
Premi 1: Una nit d’allotjament a l’apartament turístic Rambla 68 a convenir amb el propietari del mateix i una entrada doble per fer una visita guiada amb Itinere.
Premi 2: Una entrada doble per fer una visita guiada amb Itinere
Premi 3: Una visita per a dues persones al celler Vinícola de Nulles, de la Ruta del Vi de la DO Tarragona, a convenir amb els responsables del celler:
SETENA. CONDICIONS
La inscripció en el concurs implica que el participant tingui un compte a Twitter i a Instagram i que respecti les condicions de la xarxa social. A més, per a què la participació pugui ser validada aquest perfil ha de ser públic. La xarxa social Twitter i Instagram està exempta de tota responsabilitat en relació amb la promoció i la participació dels usuaris en aquest concurs. Aquesta xarxa no patrocina, avala o administra de cap manera aquesta concurs ni hi és associada.
L’Ajuntament de Tarragona es reserva el dret d'invalidar, expulsar, eliminar o no tenir en compte en el còmput aquells perfils que consideri sospitosos de qualsevol intent de participació fraudulenta, inclòs, de manera enunciativa i no limitativa, l'intent de registre de més d'un perfil d'usuari per part d'una persona, creació de perfils falsos o usurpació d'identitat. Així mateix, les fotografies que no compleixin les bases establertes o que, complint-les, vulnerin drets fonamentals, resultin ofensives o discriminatòries seran desqualificades.
Cada participant pot pujar el número de fotografies que vulgui.
VUITENA. DRETS D'AUTOR
L’Ajuntament de Tarragona es reserva el dret de reproduir qualsevol dels textos i imatges de les piulades presentades durant el període de promoció del concurs i podrà adaptar-los tecnològicament i adequar-los al format idoni per a la seva publicació, sense limitació temporal, els drets d’explotació de la propietat intel·lectual de les propostes que hagin presentat al concurs, de conformitat amb la vigent llei de propietat intel·lectual. Aquests drets comprenen, en particular, el dret de reproducció total o parcial, permanent o provisional, per qualsevol mitjà i en qualsevol forma; el dret de distribució; el dret de transformació, i el dret de comunicació pública en tot tipus de formats i suports presents i futurs, tant gràfics com audiovisuals i multimèdia, pel mitjà i canal que es considerin més convenients, incloses les plataformes en línia, webs corporatives i entorns 2.0.