Saltar al contenido principal

El Concurs de Castells aconseguirà una gran projecció visual a Instagram

22 perfils destacats en retransmetran les seves vivències

Les xarxes socials són un dels aparadors comunicatius i de projecció internacional més importants per al Concurs de Castells, tant des d’un punt de vista informatiu com des d’un punt de vista emocional i participatiu. Conscients d’aquest fet, enguany el Concurs de Castells torna a convocar un certamen fotogràfic a Instagram sota l’etiqueta #ElmeuConcurs, que compta un cop més amb el patrocini exclusiu d’Estrella Damm.

Per participar-hi, només cal pujar-hi les millors imatges relacionades amb el Concurs de Castells 2016 amb #ElmeuConcurs, posant l’etiqueta al títol de la imatge i mencionant-hi @estrelladamm i @tgncultura. El termini per participar-hi finalitza a les 23 h del 9 d’octubre. Posteriorment, el jurat, format per Dani Seró i Jon TC, farà una selecció de cinc imatges finalistes i les tres guanyadores es decidiran mitjançant els vots que les imatges seleccionades rebin al perfil d'Instagram de @tgncultura.

Es concediran 3 premis especials Estrella Damm:

  • Primer. Un viatge (transport i hotel) de cap de setmana a les Illes Balears per a dues persones.

  • Segon. Dues nits per a quatre persones en una casa rural a Catalunya (no inclou el transport).

  • Tercer. Dues nits per a dues persones en una casa rural a Catalunya (no inclou el transport).
     

D’altra banda, el Concurs de Castells comptarà enguany amb la presència a plaça de 22 instagramers i comunitats catalanes amb perfil en aquesta xarxa, que es dedicaran a transmetre el seu punt de vista d’aquest esdeveniment de ressò internacional. D’aquesta manera, les vivències visuals d’aquests apassionats de la fotografia i dels castells es podran gaudir tant a través de l’etiqueta #ElmeuConcurs com directament a través dels seves galeries personals.

Entre tots els perfils convidats oficiament pel Concurs, que s’han seleccionat tenint en compte criteris d’abast i d’especialització fotogràfica, sumen l’extraordinària quantitat de 840.000 seguidors a Instagram, la qual cosa garanteix un gran impacte de l’esdeveniment.

Perfils individuals convidats:

@albertvillena http://instagram.com/albertvillena

@aleix_a_m http://instagram.com/aleix_a_m

@ariadnabrunet http://instagram.com/ariadnabrunet

@barruz http://instagram.com/barruz

@castafioredixit http://instagram.com/castafioredixit

@danisero http://instagram.com/danisero

@davidtarragona http://instagram.com/davidtarragona

@dete_71 http://instagram.com/dete_71

@jontcphoto http://instagram.com/jontcphoto

@labolainfinita http://instagram.com/labolainfinita

@livetgn http://instagram.com/livetgn

@schutss http://instagram.com/schutss

@seojmi http://instagram.com/seojmi

@tallarinamarina http://instagram.com/tallarinamarina

@vitex http://instagram.com/vitex

@jordibreso http://instagram.com/jordibreso

 

Perfils de comunitats catalanes:

@catalunyaexperience http://instagram.com/catalunyaexperience

@clikcat https://www.instagram.com/clikcat/

@descobreixcatalunya http://instagram.com/descobreixcatalunya

@igerscatalonia http://instagram.com/igerscatalonia

@igerstgn http://instagram.com/igerstgn

@patrimonigencat http://instagram.com/patrimonigencat

Annex. Bases completes del concurs #ElmeuConcurs

  • El participants han de ser majors de divuit anys.

  • Cada persona pot etiquetar tantes fotografies com vulgui. Ha de ser l'autora material de l'obra que envia, que ha de ser original, i comptar amb el consentiment de les persones que hi apareixen en cas que sigui necessari.

  • Les imatges participants poden ser preses amb qualsevol dispositiu: càmera digital, càmera analògica, telèfon mòbil, etc.

  • Les imatges participants s'han de publicar a la xarxa social Instagram amb l'etiqueta #ElmeuConcurs al títol de la imatge.

  • A més, al títol de la imatge, també s’hi han de mencionar @estrelladamm i @tgncultura.

  • Només entraran a concurs les fotografies preses i etiquetades del 25 de setembre al 9 d’octubre.

  • L’organització podrà deixar fora de concurs aquelles imatges que no responguin a la temàtica de la convocatòria.

  • En cas que el sistema d’etiquetes tingui un funcionament irregular a Instagram i hi hagi alguna imatge que no aparegui al fil de l’etiqueta, l’organització no se’n farà responsable.

  • El veredicte es publicarà a les xarxes socials de Tarragona Cultura i del Concurs de Castells.

  • L’Ajuntament de Tarragona es reserva el dret de reproduir qualsevol de les imatges presentades durant el període de promoció del concurs i podrà adaptar-les tecnològicament i adequar-les al format idoni per a la seva publicació. Posteriorment només ho farà prèvia autorització de l’autor de la fotografia.

  • Pel que fa a les fotografies guanyadores i finalistes, els seus autors cedeixen expressament a l’Ajuntament de Tarragona, sense limitació temporal, els drets d’explotació de la propietat intel·lectual de les propostes que hagin presentat al concurs, de conformitat amb la vigent llei de propietat intel·lectual. Aquests drets comprenen, en particular, el dret de reproducció total o parcial, permanent o provisional, per qualsevol mitjà i en qualsevol forma; el dret de distribució; el dret de transformació, i el dret de comunicació pública en tot tipus de formats i suports presents i futurs, tant gràfics com audiovisuals i multimèdia, pel mitjà i canal que es considerin més convenients, incloses les plataformes en línia, webs corporatives i entorns 2.0.

  • La participació en el concurs suposa l’acceptació íntegra de totes les bases, així com la submissió expressa a les decisions interpretatives que en realitzi l’organització.

  • El període per participar-hi finalitza el 9 d’octubre a les 23 h.

creativat.com